Bilgi

İnternet Download Manager 6.21 Final Full Türkçe İndir

Admin tarafından 5 ay önce yazıldı, birçok kez görüntülendi ve 81 yorum yapıldı.
İndir

İnternet Download Manager 6.21 Full İndir

İnternet Download Manager 6.21 Final Full Türkçe İndir

bilgi

İnternet Download Manager ( İDM ) , hemen hemen bütün internet sitelerinden video indirme özelliği olan , indirme işlemi sırasında elektrik kesintisi veya internet bağlantı kopması yaşandığı taktirde indirme işlemini devam ettirebilen güçlü bir indirme yöneticisidir .  Ayrıca normalden kat kat hızlı indirme yapmanıza olanak veren ve İDM türkçe arayüzü desteği ve kullanışlı arayüzü sayesinde kullanımını gayet kolaylaştırıyor . Başta youtube olmak üzere tüm video sitelerinden istediğiniz video dosyasını istediğiniz özelliklerde indirme olanağı veren bu program milyonlarca kişi tarafından hayranlık ile kullanılıyor .

İnternet Explorer , Google Chrome , Mozilla Firefox ve diğer tüm internet tarayıcılarına entegre olabilen İDM güvenli bir şekilde dosya indirme olanağı sunuyor . Boyutunun küçük olması ve sistemi kasmadan çalışması programı ön plana taşıyan önemli özelliklerden . Dosya indirirken dosyayı bölerek , indirme hızını kat kat arttıran bu program işlerinizi çok daha kısada yapmanıza olanak veriyor . Yeni sürümünde sürükle bırak , hızlı güncelleme , olaylarda ses çıkarma gibi özelliklerle daha çok geliştirildi . Ayrıca son sürümünde birçok hata fixlendi .

indir
İndirme Linki : İNDİR

Alternatif        : İNDİR

Alternatif        : İNDİR

Alternatif        : İNDİR

Rar Şifresi      : www.saglamindir.net

Benzer Yazılar
Yorumlar ( 81 )
  1. Yasin diyor ki:

    Böyle turbobit gibi indirme hızını kısıtlayan sitelere upload etmediğiniz için teşekkürler.

  2. Admin diyor ki:

    Rica ederiz .

  3. Cihan diyor ki:

    İndirdikten sonra crack yada serial girmeye gerek var mı?

  4. Admin diyor ki:

    Hayır , otomatik sınırsız lisanslama yapacaktır .

  5. Rıdvan diyor ki:

    Aga bu ne ya virüs gbi kendi kurdu her haltı kendi yaptı :)

    düşünüyorumda idm değilde idm süsü verilmiş virüs olsa nanayı yemiştim.

  6. Admin diyor ki:

    Sitemizde anti-virüs yazılımları mevcut . Dolandırıcılara karşı tedbirlerinizi alın . Her dosyayı çalıştırmadan önce tarayın . Programın kendi kendine kurulması kullanıcıları yormadan daha rahat yüklenmesi için . Çoğu programı bu şekilde sunmaya çalışıyoruz .

  7. caner diyor ki:

    elinize sağlık teşekürler

  8. Mehmet Daştan diyor ki:

    Çok kaliteli bir siteniz var . Maşallah .

  9. KAAN diyor ki:

    ındırdım kuracam ama bu dosya şifre ıle korunuyo yazıo nasıl cozebılırız

  10. Admin diyor ki:

    Rar şifresi indirme linklerinin altında verilmiştir .

  11. Mustafa diyor ki:

    Admin ALLAH senden razı Olsun VALLAH 10 Numara Olmuş hiç uğraştırmıyor Tak Tak Of Bea Adamsın Adam Yoksa Her Formattan Sonra Bide Bunla Uğraş :D

  12. yasir diyor ki:

    Rar şifresi ne ?

  13. Admin diyor ki:

    Rar şifresi indirme linklerinin altında verilmiştir .

  14. yusuf diyor ki:

    admin çok teşekkurler :))

  15. Sezgin diyor ki:

    Internet Download Manager sahte bir seri numara ile kayıt edilmiş.
    IDM’den çıkılacak

    uyarısı alıyorum lütfen yardım…

    şimdiden teşekkürler..

  16. burak iltas diyor ki:

    ya admin adamın dibisin harikasın ya :D

  17. emrah diyor ki:

    teşekkürler admin ilk defa bir siteye yorum yazıyorum dürüst oldugun için işime yardadı tekrardan teşekkürler

  18. cihan diyor ki:

    teşekkürler kardeş …derler ya bilenle bilmeyen bir olurmu…ne kadar uğraştım crack mırak felan …işin uzmanı olunca böyle oluyor demek ki

  19. sinan diyor ki:

    Teşekkürler gerçekten çok faydalı oldu…

  20. senem diyor ki:

    nasıl teşekkür etsem azdır saol ya

  21. burak diyor ki:

    adamsın admin çok işime yaradı, çok teşekkür ederim.

  22. zafer diyor ki:

    cok tskler emege saygı.

  23. bekir diyor ki:

    saol admin

  24. Hakan diyor ki:

    Çok teşekkürler,%100 güvenilir.

  25. Serkan diyor ki:

    Turbobit Yokya ALLAH Razı Olsun

  26. isim diyor ki:

    Hayatımda bu kadar güzel bir site görmedim teşekkürler sağlamindir :D

  27. Alperen diyor ki:

    Ellerin dert görmesin kardeş bütün o bize habire virüs indirtip reklam verdirtip dolandırıcılık yapıp bilgisayarımızın ayarlarını bozan adamlardan kurtardın çok sağol

  28. emre diyor ki:

    Chome Eklentisi olmuyor ?

  29. Admin diyor ki:

    Programı yüklemeden önce Google Chrome’yi kapatın .

  30. Mehmet diyor ki:

    Elinize sağlık hocam arkadaşın da dediği gibi değişik sitelere koymamanız çok iyi olmuş teşekkürler

  31. Kuzey diyor ki:

    İlk defa uğraşmadan film felan indiricem sürem bitmişti ALLAH razı olsun admin kardeşim :)çok içten bir şekilde senden teşekkür ederim :)

  32. Atakan diyor ki:

    admin çok teşekkür ederim artık sürekli sizin siteden oyun indirçem birde gta4 gelse bide fraps iyi olur

  33. Sezai diyor ki:

    Admin yorumların fake olduğunu düşündüm ama yinede yükleyim bi deneyim kaybedeceğim birşey yok dedim yükledim ve tek cümle ile özetliyorum ki “Allah Senden Razı Olsun.”

  34. Ömer diyor ki:

    İnternetten bir video izleyeceğim zaman direk indirme linki çalışıyor ve videoyu açamıyorum.

  35. Admin diyor ki:

    Sağ alt köşedeki İDM simgesine sağ tıklayıp Çıkış seçeneğine basarak kapatın .

  36. kadir diyor ki:

    ilk başta şüphelenmedim değil fakat kurduktan sonra işe yaradığını gördüm ilgili kişilere buradan teşekkür ediyorum işinizi iyi yapıyorsunuz !

  37. Taner diyor ki:

    Bir hafta degisik sitelerden . internet download menager 6.19 u indirerek denedim . ama calısmadı yada ben yapamadım . yada icine bir sürü reklamlar programlar koymuslar . program pc ye inerken baska programlarda iniyor . hepsine gercekden kızdım . Bu siteden 3 haziran 2014 tarihinde saat 15.20 civarında indirdim denedim calısdı . . icinde ne reklam var nede pc ye baska programlar iniyor . enteresan . Gercekden kalpten tesekkürler . Allah kazadan beladan seni esirgesin . saygılar

  38. görkem diyor ki:

    GÜNCELLEME YAPARSAK BOZULUR MU ?

  39. Admin diyor ki:

    Güncelleme yapmayın lisans bozulur . Zaten gelen güncellemelerin çoğu lisansı bozmak içindir .

  40. deniz diyor ki:

    ellerinize sağlık çok güzel bir paylaşım :) teşekkürler

  41. Cethien diyor ki:

    Eline saglık cok güzel paylasim teşekkürler. :D

  42. kadir diyor ki:

    on numara 5 yıldız

  43. samet diyor ki:

    iki saat site aradım hiç yapamadım sizin sitede 2 dakika da rar şifresini girerek yaptım sağolasınız!!

  44. emir diyor ki:

    Allah sizden razı olsun

  45. Baha AKMAN diyor ki:

    Vallahi ALLAH senden razı olsun admin ya çok saol işime yaradı…

  46. Enes diyor ki:

    Abi siz nasıl bişeysiniz ne zamandır cracklıyorum yok olmuyo yok oluyo hata veriyo. Bu kadarını tahmin etmemiştim çoook teşekkürler Allah sizden razı olsun. :)

  47. tolga diyor ki:

    Admin valla çok saol çok işime yaradı çok iyi bir site

  48. serhat diyor ki:

    admin site çok güzel ama saints row the third ekleyebilr misin?

  49. İbrahim diyor ki:

    Bu siteyi kurunanın Allah tuttuğunu altın etsin :D

  50. Aykut diyor ki:

    On numara valla. Teşekkürler

  51. mustafa diyor ki:

    çok teşekkür ederim

  52. naci diyor ki:

    çoook iyi bir site ama az program ve oyun var onun dışında mükemmel bir site

  53. Kadir diyor ki:

    Eywallah Admin kardeş çok güzel bi program ellerine sağlık…

  54. Emre Gönüllü diyor ki:

    Teşekkurler…

  55. hasan diyor ki:

    Allah razı olsun admin hiç bozulmaz umarım bu hizmet :))

  56. emin diyor ki:

    setupa sağ tıkladım yönetici olarak calsıtır gelmedi suan yazdığım pc windows xp ne yapayım?

  57. Admin diyor ki:

    Dosyayı çift tıklayarak direk kurabilirsiniz .

  58. resul diyor ki:

    10 numara bir site hem cabuk indirebiliyrum tüm arkadaşlarıma tavsiye ediyorum

  59. Resul diyor ki:

    haaaarika :) bu üstün hizmetten ötürü sizlere teşekkür ediyorum, Allah razı olsun…

  60. MERKAN diyor ki:

    Emeğin ve Paylaşımın için teşekkürler …

  61. Resul diyor ki:

    Admin İdman full sürümü sahte bir hesap numarasıyla kayıt yaptınız diye bir uyarı vermeye başladı nedir bunun çözümü ?

  62. Admin diyor ki:

    Sisteminizden tamamen kaldırıp tekrar kurun , sorun çözülecektir .

  63. abuzer diyor ki:

    Ya Kardesmim İnternet Dowlad manager Sahte bir seri numara ile kayıt edilmiş.
    IDM’den Çıkılcak.. yazıyor ne yapmalıyım ?

  64. Admin diyor ki:

    Programı sisteminizden tamamen kaldırıp tekrar kurun , sorun çözülecektir .

  65. Okan diyor ki:

    ADMİN ALLAH SENDEN RAZI OLSUN ALLAH NE MURADIN VARSA VERSİN SÜPER Bİ SİTE ÇOK SEVAP KAZANMIŞSINDIR BİLİYORUM TEK GÜVENDİĞİM SİTEDİR . . !
    ALLAH SENİ SEVDİKLERİNE KAVUŞTURSUN ÇOOOK TEŞEKÜRLER ADMİN :D

  66. Ertuğrul diyor ki:

    Admin ellerin dert görmesin :D

  67. Melih diyor ki:

    Emeğine sağlık admin çalışıyor tebrikler

  68. gökhan diyor ki:

    çok teşekkürler çok güzel bi site admin eline sağlık burda çok yararlanıyorum yalnız bitdefender antivirüs programı setup u trojan virüs olarak algılıyor normalmidir virus programını kapatıp mı yükleyeyeim sıkıntı olurmu ne yapmamız gerek şimdiden teşekkürler

  69. Admin diyor ki:

    Öncelikle sitemizden indirdiğiniz her dosya temizdir bu konuda içiniz rahat olsun . İki anti-virüs yazılımı bir arada olmaz hem sisteminiz kasılır hemde çakışma meydana gelebilir , eskiyi kaldırıp Bitdefender kurabilirsiniz .

  70. Berhan diyor ki:

    Allah razı olsun babacım ya siteyi kaydettim işim düşerse arkadaşlara felanda burayı tavsiye edicem 5 gündür idmnin serialini bulup açmak istiyordum kaç saat uğraştım bunla ya sizin sunduğunuz süpermiş tşkler başarılar..

  71. Selcuk diyor ki:

    Allah razı olsun kardeşim :D

  72. Ercan diyor ki:

    Abi helal olsun ben böyle güzel bi site görmedim arkadaşlarıma tavsiye edecem

  73. ensar diyor ki:

    program indirdiğim en müthiş site

    Tek kelimeyle harika paylaşımlar turbobit gibi saçma siteler yok

    Allah razı olsun

  74. OSMAN diyor ki:

    ADAMIN DİBİSİN HELAL OLSUN SANA

  75. Nurettin diyor ki:

    Dostum ellerine saglık bir numarasınız.

  76. Murat diyor ki:

    antepten selamlar admin site için eline sağlık ve de çok teşşekkürler

  77. Mustafa diyor ki:

    adamın dibisin admin

  78. İbrahim diyor ki:

    saçma sapan upload sitelerini kullanmadığınız için teşekkürler

  79. Hüseyin diyor ki:

    Admin adamın dibisin ya harbiden bak kaç işlevsiz siteden sonra sonunda buldum :D

  80. ahmet diyor ki:

    yanlış bir serial ile kaydedildi diyor.

  81. Admin diyor ki:

    Programı kaldırıp tekrar kurun , sorun çözülecektir .


© Saglamindir.net l Tam Sürüm Güncel Yazılımlar
saglamindir